Elnyert pályázataink

GINOP_PLUSZ-1.2.3-21-2022-04284 

Kedvezményezett neve: SÜNIHÚS Nagy- és Kiskereskedelmi Kft.
Projekt célja: Komplex fejlesztés a Sünihús Kft.-nél.
Szerződött támogatás összege: 52 202 827 Ft
Projekt tartalmának részletes bemutatása:
A projekt komplex módon kerül megvalósításra. Részét képezi eszközbeszerzés, mely jellemzően a telephelyek minőségi munkájának fejlesztését segíti elő.
Beszerzendő eszközök:
2 db hűtőpult, 2 db tejhűtő, 4 db nyomtatós rendszermérleg és 4 db szeletelő.
A projekt rész továbbá a telephelyek fejlesztése is. Minőségi javulást fogunk elérni 2 telephelyen. A korszerűsítés keretein belül nyílászárók cseréje, homlokzat szigetelés, beltéri világítási rendszerek energiatakarékos átalakítása, árnyékoló szerkezetek beépítése és fűtéskorszerűsítés. A szakmai eszközök, gépek a munkabiztonságot erősítik, az eszköz bérletet egy részét váltják ki, elmozdítanak abba az irányba, hogy részben saját munkaerőt alkalmazzunk a kivitelezési munkák során.
Az irodai eszközállomány bővítésre, illetve folyamatában cserére szorul, a szakmai eszközállomány bővítése szükséges a létszámfejlesztéshez, új feladatok vállalásához. Ezért része a fejlesztésnek IT bővítés.
A külső homlokzat hőszigetelése, napelemrendszer kiépítése, a belső átalakításokkal egyetemben az energia hatékonyságot és a környezettudatosságot javítja, erősíti. Az épület kialakításánál alapvető cél a fenntarthatóság és a környezettudatosság.
Ezen felül igénybe veszünk marketing tanácsadást a vállalkozás piaci helyzetének erősítését mozdítja elő, a képzés pedig az idegen nyelvi kompetenciánkat segíti.
Projekt tervezett befejezési dátuma: 2024.03.04.

A projekt azonosító száma: GINOP-6.1.6-17-2018-00674

Kedvezményezett neve: SÜNIHÚS Nagy- és Kiskereskedelmi Korlátolt Felelősségű Társaság

A projekt címe: Humánerőforrás és kompetencia fejlesztés a Sünihús Nagy- és Kiskereskedelmi Kft-nél

A szerződött támogatás összege: 23 120 425,- Ft

A támogatás mértéke: 100 %

A projekt befejezési dátuma: 2020.11.27.

A projekt tartalmának bemutatása:

A projekt keretein belül 40 fő saját munkavállalónk képzése valósult meg.

A projekt keretein belül az alábbi képzések kerültek megtartásra:

Hatékony kommunikáció képzés óraszáma: 20, részvevők száma 10 fő, 1 főre jutó képzési költség 40 000 Ft; 2020.11.11-2020.11.28 között;

3312 Gyalogkíséretű targoncavezető (KAV) képzés óraszáma: 20, részvevők száma 10 fő, 1 főre jutó képzési költség: 40 000 Ft; 2020.0.11.23-2020.11.25 között.

Építő és anyagmozgatógép kezelő (targonca szakirány) képzés óraszáma: 60 óra részvevők száma 25 fő, 1 főre jutó képzési költség 200 000 Ft; 2019.10.01-2019.10.29 között;

Első lépések a digitális világba - IKER 1. szintű képzés óraszáma: képzés óraszáma: 35, részvevők száma 13 fő, 1 főre jutó képzési költség 55 000 Ft; 2020.09.03-2020.09.14 között;

Önállóan használom az informatikai eszközömet - IKER 2. szintű képzés óraszáma: képzés óraszáma: 35, részvevők száma 13 fő, 1 főre jutó képzési költség 55 000 Ft; 2020.09.16-2020.09.24 között;

Élelmiszer-, vegyi áru eladó képzés óraszáma: 240, részvevők száma 10 fő, 1 főre jutó képzési költség 271 500 Ft; 2020.01.22-2020.03.05 között;

Építő - és anyagmozgatógép kezelője (kivéve targonca) képzés óraszáma: 60, részvevők száma: 30 fő, 1 főre jutó képzési költség: 200 000 Ft; 1. csoport: 2019.09.30-2019.10.28 között - 2. csoport: 2019.11.04-2019.11.22 között;

Hatékonyságunk miatt fontos volt számunkra az IKT tudás és jártasság. Első lépések a digitális világba - IKER 1. szintű képzés; valamint Önállóan használom az informatikai eszközömet - IKER 2. szintű képzéseink célja volt, hogy a munkavállalóink megismerkedjenek a számítástechnikai eszközök hatékony használatával, a bennük rejlő lehetőségek kiaknázásával. Munkavállalóink informatikai tudása immár nem hiányos, a képzések során munkavállalóink biztos alaptudást kaptak, megismerték a vállalkozásunk számára fontos alapprogramokat és rendszereket, valamint az elektronikus ügyintézés módját és szabályait.

A képzéseink célja megvalósult, mely szerint a résztvevők általános képességeket, képzettségeket sajátítottak el, és fejlesztették meglévő kompetenciákat: így pl. a kommunikációt, amelyben a munkavállalók nem voltak elég hatékonyak, mára megtanultak hatékonyan gazdálkodni az idejükkel, együttműködni, valamint a felmerülő konfliktusokat egymás között megoldani.

Ezentúl sikeresen lezárult Élelmiszer-és vegyi áru eladó képzésünk, és anyagmozgató képzéseink is.